FANDOM

Zamek Grozy to budynek zbudowany przez słynnego konstruktora - Stephena Terrilla.

InformacjeEdytuj

Stephen Terrill zbudował swój zamek w taki sposób, że był napendzany przez silnik parowy. Gdy wchodził do domu, a silnik był aktywny, włączała się pozytywka. Była tam także ruchoma podłoga i drzwi otwierające się same z siebie. Gdy wchodził do swojej pracowni, poszczególne szafki się otwierały, specjalna maszyna ściągała z niego płaszcz a w kominku zapalał się ogień. Pod budynkiem znajdowała sie fabryka diamentów.

HistoriaEdytuj

W 2000 roku, Julius i Catherine Jones pojawili się w zamku. Zgineli tam z ręki Victora Hugenay'a. Osiem lat później ich syn Jupiter Jones stanął przed zamkiem razem z Bobem Andrewsem i Pete'm Crenshawem. Zamek był już jednak przeszukiwany przez dwie osoby szeryfa Hudsona i Victora Hugenaya. Poszukiwali maszyny do tworzenia diamentów. Wszystkie potrzebne wskazówki zdobyli dopiero Trzej Detektywi. Podczas ich pierwszego pojawienia się w zamku, nie rozumieli jego działania i wpadli w kilka pułapek. Za drugim razem, Jupe rozpracował go i znaleźli drogę do maszyny. Informację tą uzyskało także dwóch przeciwników detektywów, Hudson i Hugenay. Szeryf nadużywając swoich praw, zamknął chłopców, by mu nie przeszkadzali, w Zamku został jednak zaatakowany przez Hugenay'a, związany i wyrzucony do lasu. W Zamku podczas konfrontacji chłopców z bandytą, ten zabiera maszynę do produkcji diamentów, lecz bez jednego fragmentu. Później, Zamek wybucha.

CiekawostkiEdytuj

  • Iluzje i efekty specjalne z książki zostały zmienione w maszyny do ułatwienia sobie życia.

Ten artykuł to tylko zalążek! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki