FANDOM

Trzej Detektywi (ang. Three Investigators) to grupa detektywistyczna składająca się z Jupitera Jonesa, Pete Crenshawa i Boba Andrewsa. Jest ona głównym i tytułowym tematem książek Przygody Trzech Detektywów.

InformacjeEdytuj

Grupa składa się z trzech chłopców:

  • Jupiter Jones przyjmuje w niej tytuł Pierwszego Detektywa. Jest założycielem grupy i odznacza się świetną pamięcią. Jego logiczne myślenie często pomaga rozwiązać najtrudniejszą zagadkę.
  • Pete Crenshaw - Drugi Detektyw, jest dobrze zbudowany, co pomaga mu w szybkim dostaniu się w różne miejsca. Jego ojciec jest specjalistą od efektów specjalnych.
  • Bob Andrews (Dokumentacja i Analizy) jest trzecim z grupy przyjaciół. Zajmuje się wyszukiwaniem informacji, oraz dokumentacją wszystkich śledztw chłopców. Pracuje w bibliotece.

WizytówkaEdytuj

Pierwszy Detektyw, Jupiter Jones wymyślił wizytówki, które chłopcy rozdawali swoim klientom. Na wizytówce podana była nazwa grupy, krótki opis każdego detektywa i trzy znaki zapytania, które są znakiem szczególnym Trzech Detektywów.

W Przygodach Trzech Detektywów, Jupiter nazwał na wizytówce siebie Pierwszym Detektywem, Pete'a - Drugim Detektywem, a Boba detektywem od Dokumentacji i analizy, nazywanym często tytułem "Dokumentacja". W następnej serii, wprowadził nowe wizytówki, na których on został nazwany założycielem, a Pete i Bob, współpracownikami.

Kwatera GłównaEdytuj

Główny artykuł: Kwatera Główna Trzech Detektywów

Kwaterą Główną Trzech Detektywów jest baza w przyczepie znajdującej się w Składzie Złomu Jonesów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki