FANDOM

Trzech Detektywów i Zamek Grozy to film na podstawie książki Tajemnica Zamku Grozy. Premiera filmu odbyła się 19 marca 2009r.

InformacjeEdytuj

StreszczenieEdytuj

Akcja filmu ma miejsce w roku 2008. Podczas urodzin Jupitera Jonesa, chłopcy otrzymują nagranie, na którym jego zmarli rodzice mówią, że pragną się z nim spotkać. Trzej Detektywi docierają do Zamku Grozy, niegdyś zamieszkałego przez konstruktora - Stephena Terrilla. Według pogłosek, zamek jest nawiedzony. Pojawiają się jeszcze Szeryf Hudson oraz jego córka Caroline z nadludzkimi mocami. Jest to najbardziej zwariowana sprawa Trzech Detektywów.

ObsadaEdytuj

Różnice między książką a filmemEdytuj

  • W filmie zachodzi zupełnie inny wątek co w książce, film opiera się na poszukiwaniach rodziców Jupitera, a książka na poszukiwaniach zamku do nowego filmu Alfreda Hitchcocka.
  • W filmie pojawiają się zupełnie nowe postacie: szeryf Hudson i jego córka Catherine.
  • Victor Hugenay nie pojawił się w książce. Dodatkowo, w filmie podszył sie za Stephena Terrilla.

CiekawostkiEdytuj

  • Następny film miał zostać oparty na książce Tajemnica srebrnego pająka, jednak z powodu braku zainteresowania tajemnicą Zamku Grozy, został anulowany.

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Trzech Detektywów i Zamek Grozy
Produkcja: Studio Hamburg
Trzej Detektywi: Jupiter Jones (aktor)Pete Crenshaw (aktor)Bob Andrews (aktor)
Złoczyńcy: Victor Hugenay (aktor)
Postacie Poboczne: szeryf Hudson (aktor)Caroline Hudson (aktorka)Worthington (aktor)Matylda Jones (aktorka)Tytus Jones (aktor)
Postacie Wspomniane: Stephen TerrilCatherine Jones (aktorka)Julius Jones (aktor)
Miejsca: Zamek GrozySkład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki