FANDOM

Szeryf Hudson
Informacje
Hudson.jpg
Brak cytatu!
Zapytania.pngPłeć: Mężczyzna
Zapytania.pngRodzina: Caroline Hudson
Zapytania.pngPrzyjaciele: Trzej Detektywi
Catherine Jones
Julius Jones
Zapytania.pngWrogowie: Victor Hugenay
Zapytania.pngPraca: Szeryf
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Trzech Detektywów i Zamek Grozy

Szeryf Hudson - postać, która pojawiła się w filmie Trzech Detektywów i Zamek Grozy.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Szeryf Hudson jest wysokim mężczyzną. W ciągu całego filmu, ubrany był w strój szeryfa. Jest dosyć chudy. Ma wąsy.

CharakterEdytuj

Szeryf jest nieprzyjemnie nastawiony do każdego, kto pojawia się na jego terenie, ponieważ boi się, że ktoś może zainteresować się jego poszukiwaniami maszyny do tworzenia diamentów.

HistoriaEdytuj

Przed filmemEdytuj

Szeryf przed laty poznał rodziców Jupitera Jonesa, Catherine i Juliusa Jonesa, którzy zajmowali się sprawą Zamku Grozy. Dostał od nich wiadomość wideo dla syna detekywów, jednak nie udało mu się z nią dotrzeć do adresata. Z powodu problemów finansowych, zainteresował się sprawą diamentów i odstraszał każdego człowieka z lasu, w którym znajdował się zamek. Przez wiele lat nie mógł zrozumieć tajemnicy zamku.

Trzech Detektywów i Zamek GrozyEdytuj

Szeryf Hudson pierwszy raz pojawił się, gdy Trzej Detektywi przyjechali na teren koło Zamku Grozy. Próbował ich stamtąd przepłoszyć. Drugi raz, gdy detektywi spędzili noc pod prowizorycznym namiotem, obudził ich i kazał im się stąd wynosić. Gdy dowiedział się, że detektywi spotkali jego córkę, strasznie się na nich zdenerwował. Detektywi zaczęli go śledzić i mężczyzna doprowadził ich do swojego domu. Chłopcy porozmawiali z Caroline, gdy go nie było. Po powrocie, zastał Boba, który przystawiał węża do szyi jej córki. Trzej Detektywi zdołali uciec z jego domu, jednak Hudson dogonił ich i złapał w Zamku Grozy. Zamknął ich w komórce koło swojego domu i wrócił do poszukiwania skarbu. Został jednak złapany i związany przez Victora Hugenay'a. Gdy mężczyzna uciekł, a Zamek Grozy wybuchł, spotkał się znowu z detektywami. Dopiero po jakimś czasie, rozponał w Jupiterze syna Juliusa i Catherine Jonesów i dał mu wiadomość wideo od nich dla Jupe'a. Rozstał się z chłopcami w pokoju.

NawigacjaEdytuj

Trzech Detektywów i Zamek Grozy
Produkcja: Studio Hamburg
Trzej Detektywi: Jupiter Jones (aktor)Pete Crenshaw (aktor)Bob Andrews (aktor)
Złoczyńcy: Victor Hugenay (aktor)
Postacie Poboczne: szeryf Hudson (aktor)Caroline Hudson (aktorka)Worthington (aktor)Matylda Jones (aktorka)Tytus Jones (aktor)
Postacie Wspomniane: Stephen TerrilCatherine Jones (aktorka)Julius Jones (aktor)
Miejsca: Zamek GrozySkład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki