FANDOM

Sara Rogers
Informacje
Brak.PNG
"Potem usłyszałem od Sary, że eksperyment się udał[1]"
Zapytania.pngWiek: ok. 20 lat[2]
Zapytania.pngPłeć: Kobieta
Zapytania.pngPochodzenie: Santa Clara
Zapytania.pngWrogowie: Trzej Detektywi
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Zabójcza ekstaza

Sara Rogers to główna antagonistka książki Zabójcza ekstaza.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Sara ma śniadą cerę oraz czarne, proste włosy. Jest podobna do Indianki. Ma niski głos.

CharakterEdytuj

Sara jest chciwa, oszukuje wszystkich, żeby zdobyć grube pieniądze. Wykorzystuje do tego nieznajomych ludzi, przyjaciół a także najbliższego brata. Dziewczyny nie obchodzi los innych, jest gotowa używać promieni rozweselających, choć przez nie ludzie po jakimś czasie wpadają w depresję i niekiedy dokonują samobójstw. Ma stanowczy charakter.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Jakiś czas przed rozpoczęciem akcji książki, Sara dowiedziała się o tym, że jej brat, Noe Rogers pracuje nad utworzeniem promieni uszczęśliwiających. Rozumiejąc, jak można je wykorzystać do własnych celów, Sara zaczęła udawać przed bratem, że chce tak jak on uszczęśliwiać ludzi. Poznała Messa Howarda i razem z nim utworzyła organizację Droga do raju, by móc korzystać z eksperymentu brata. W międzyczasie, przyjęła do organizacji Leę i Heidi, które nieświadomie pomagały jej w spisku.

Zabójcza ekstazaEdytuj

Sara zorganizowała atak w domu towarowym w Bloomingdale, pierwszą grupową ekstazę, ale osobiście pojawiła się później, w wesołym miasteczku w Inglewood razem z Leą i Heidi. Dziewczyny zachęciły Trzech Detektywów do spotkania z Mesjaszem i później to zorganizowały. Podczas wizyty w kościele, użyły niezauważalnie broni rozweselającej na detektywach. Po wszystkim, gdy chłopcy złożyli przysięgę, Sara zabrała ich do bazy grupy. Tej samej nocy rozmawiała z Mesjaszem. Chciał spotkać się z Noem, lecz nic z tego nie wynikło. Następny raz widzimy ją, gdy Pete Crenshaw i Bob Andrews starają się ją namierzyć. Pojawia się w tajnej bazie brata i przyłapuje tam Pete'a na śledzeniu. Zabiera od Noe'go kilka maszyn tworzących promieniowanie i znika. Używając modulatoru mowy, dzwoni do prezydenta z ultimatum: mają zapłacić milion dolarów (wymaga sprawdzenia), inaczej grupowe ekstazy będą trwały dalej. Wykonuje dwa telefony i nim zdołała wykonać trzeci, jej kryjówka została odkryta i zatrzymano ją.

RelacjeEdytuj

Droga do rajuEdytuj

Sary nie obchodzą zwolennicy Mesjasza, zajęła się tą grupą, by zakryć przed Noem jej prawdziwe cele.

Noe RogersEdytuj

Sara udaje przed bratem, że chce wykorzystać jego wynalazek do rozweselania ludzi, jednak tak naprawdę chce go wykorzystać do własnych zysków.

Trzej DetektywiEdytuj

Sara jest przeciwniczką Trzech Detektywów. Początkowo miała ich za następnych zwolenników Mesjasza, jednak gdy uciekli i okazało się, że Pete śledził ją w laboratorium Noe, wiedziała już, że są dla niej zagrożeniem.

OdniesieniaEdytuj

  1. str. 70, rozdział "Dziesięć milionów dolarów"
  2. str. 48, rozdział "Ekstaza na cmentarzu", Sara jest studentką

NawigacjaEdytuj

Zabójcza ekstaza
Autor i tłumaczenie: Aleksander MinkowskiSiedmioróg
Złoczyńcy: Sara RogersNoe Rogers
Postacie Poboczne: Bill NortonLeaMess HowardHeidiJack SandersWalter
Postacie Epizodyczne: Jim MorrisNorman BrynolfssonMat WilsonMary Blacksmith
Postacie Wspomniane: Rolf Bloom
Miejsca: Skład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki