FANDOM

Paul Brooks
Informacje
Brak
Brak cytatu!
ZapytaniaWiek: koło 80 lat
ZapytaniaPłeć: Mężczyzna
ZapytaniaPochodzenie: Ridgelake
ZapytaniaPrzyjaciele: Cedric Deff
Joe Wilcox
Daniel
Charly
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Zatopiona wieś

Paul Brooks to postać, która pojawiła się w książce Zatopiona wieś.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Paul to starszy człowiek. Ma pomarszczoną, zapadniętą twarz i siwe włosy. Nosi kaszkiet.

CharakterEdytuj

Tak jak inni mieszkańcy Ridgelake, Paul ciągle myśli o Charly'm. Martwi się tą postacią o wiele bardziej, niż inni mieszkańcy wsi, codziennie chodzi koło jeziora Ridgelake i rozmawia ze zmarłym.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Paul Brooks mieszka w Ridgelake praktycznie od zawsze. Mieszkał tu jeszcze długo przed zalaniem wsi. Gdy w dolinie w której było miasto postanowiono postawić zaporę, przekonała go, tak jak i innych mieszkańców perspektywa odszkodowania i nowego domu. Wszyscy byli chętni, poza charly'm. Mężczyzna przywiązał się do swojego miejsca zamieszkania i nie chciał się przenosić. Kilka osób, w tym Paul chcieli za wszelką cenę otrzymać odszkodowanie, dlatego postanowili spalić dom Charly'ego, by ten bez domu był skłonny zgodzić się na zmianę. Wywabili go z domu, a jego dzieci zostawili w domu Paula i jego żony. Niefortunnie, Charly zginął z tego powodu. Choć wszyscy starali się o tym zapomnieć i uznać za wypadek, wszyscy głęboko przeżywali śmierć Charly'ego. Mężczyzna pracował przy zaporze i codziennie przychodził tam, by wszystkiego przypilnować. Gdy przeszedł na emeryturę, wciąż wracał nad jezioro. Rozmawiał ze zmarłym Charly'm.

Zatopiona wieśEdytuj

Gdy detektywi pojawili się przy jeziorze, akurat Paul tam spacerował a Carl i Joan przeszukiwali jezioro. Paul widząć światło reflektora dwójki nurków uznał, że to Charly zabiera go z tego świata, po czym zaczął wchodzić coraz głębiej do wody. Powstrzymał i uratował go Pete Crenshaw. Pomylił chłopaka z Charly'm. Detektywi zabrali go so wsi, gdzie z pomocą Joego Wilcoxa chłopcy odnaleźli jego dom i ściągnęli doktora. Przez całą książkę, Paul zdrowiał. Gdy raz Pete Crenshaw go odwiedził, znowu zaczął nazywać go Charly'm. Jenny Holloway powiedziała pod koniec książki, że Paul wraca do zdrowia.

RelacjeEdytuj

Cedric DuffEdytuj

CharlyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Zatopiona wieś
Autor i tłumaczenie Andre MarxAntoni RejmanWydawnictwo Rea
Trzej Detektywi Jupiter JonesPete CrenshawBob Andrews
Postacie Poboczne Darren DuffPaul BrooksJoseph WilcoxDanielJenny HollowayCedric DuffCarl i Joan
Postacie Wspomniane CharlyCassandra WilcoxTheloniusStevenSusanJackBradley
Miejsca RidgelakeJezioro Ridgelake

Ten artykuł to tylko zalążek! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Uwaga: Nagłówek Informacje do rozbudowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki