FANDOM

Tajemnica szepczącej mumii
Mildred Banfry
Informacje
Brak
Brak cytatu!
ZapytaniaWiek: koło 50 lat
ZapytaniaPłeć: Kobieta
ZapytaniaPrzyjaciele: Irma Waggoner
kot Sfinks
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Tajemnica szepczącej mumii

Mildred Banfry - postać, która pojawiła się w książce Tajemnica szepczącej mumii.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Chociaż kobieta nie pojawiła się ani razu w książce, Bob był w stanie wydedukować coś z listu, który przysłała. Mildred Banfry to starsza kobieta, mająca koło pięćdziesięciu lat. Jest pulchna, często farbuje włosy. Mieszka w bogatej dzielnicy Santa Monica. Chociaż niektóre z tych opisów to tylko domysły Boba to można je uznać za fakty ponieważ gdy później Pete spotkał się z nią, nie stwierdził jakoby jego przyjaciel w czymkolwiek się pomylił[1].

CharakterEdytuj

Pani Banfry to spokojna, pogodna kobieta. Kocha koty, ma wyjątkowego abisyńskiego kota - Sfinksa. Jest gadatliwa, mówi dużo, a jest w tym mało treści, co może częstokroć rozdrażniać rozmówcę[2].

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Mildred żyła spokojnie, kupiła kiedyś Sfinksa - wyjątkowego kota abisyńskiego, który ma oczy w różnych kolorach. Najpewniej w ciągu swojego życia brała udział w wielu charytatywnych przedsięwzięciach. Poza tym, zabierała swojego kota na wystawy, jednak jego wyjątkowy wygląd nie pozwalał mu wygrywać. Niedługo przed akcją książki zniknął, a Mildred starała się odnaleźć go, jednak bezskutecznie. Dowiedział się od swojej przyjaciółki, Irmy Waggoner o Trzech Detektywach i postanowiła napisać do nich list.

Tajemnica szepczącej mumii Edytuj

Gdy sprawa szepczącej mumii zdała się dla Pete'a zbyt groźna, pokłócił się z Jupiterem, postanowił zająć się sprawą zaginionego kota Mildred. Kobieta miło przyjęła chłopca, ale mówiła bardzo dużo, co zrażało detektywa. Gdy wyciągnął potrzebne mu informacje o kocie, jak najszybciej uciekł stamtąd. Pete bardzo szybko odnalazł jej kota, jednak przez przypadek. Po rozwiązaniu całej sprawy mumii, zwrócili kobiecie jej pupila.

Odniesienia Edytuj

  1. Tajemnica szepczącej mumii, str. 51-52, rozdział "W pułapce"
  2. Tajemnica szepczącej mumii, str. 11-12, rozdział "Emocjonujący list"

Nawigacja Edytuj

Tajemnica szepczącej mumii
Autor i tłumaczenie Robert ArthurSiedmiorógAnna Iwańska
Trzej Detektywi Jupiter JonesBob AndrewsPete Crenshaw
Złoczyńcy Joe i Harry
Postacie Poboczne Robert YarboroughJohn FreemanWilkinsKonrad SchmidHamidAchmed BeyMildred Banfry
Postacie Epizodyczne Czarnobrody PiratMatylda Jones
Postacie Wspomniane Charles Clark Grand
Przedmioty Mumia Ra-Orhona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki