FANDOM

Ten bohater pojawił się tylko w książce Zabójcza ekstaza
Mess Howard
Informacje
Brak.PNG
"Przemów do nas, Mesjaszu[1]"
-osoba w dyskotece
Zapytania.pngWiek: 25 lat
Zapytania.pngPłeć: Mężczyzna
Zapytania.pngPochodzenie: Greenwood
Zapytania.pngPrzyjaciele: członkowie "Drogi do raju"
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Zabójcza ekstaza

Mess Howard znany także jako Mesjasz to postać, która pojawiła się w książce Zabójcza ekstaza. Jest liderem stowarzyszenia Droga do raju.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Mess jest szczupłym mężczyzną. Ma długie białe włosy, które sięgają do jego ramion. Ma wysokie czoło i nosi okulary. Mesjasz zazwyczaj chodzi ubrany w lnianą koszulę bez kołnierzyka[2].

CharakterEdytuj

"Ma wielką siłę wewnętrzną[3]"

Mesjasz ma przyjemny charakter i dużą siłę przekonywania, potrafi przyciągać słuchaczy. Messowi bardzo zależy na uszczęśliwianiu ludzi, jest to sensem jego życia. Howard porównuje swoje życie do życia Jezusa Chrystusa[4], stąd też jego tytuł. Uważa, że może zmienić świat na lepsze, naprawić go. Jest spokojny i opanowany. Jest dosyć nieśmiały.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Mess Howard jest członkiem przyzwoitej rodziny. Jego ojciec jest pastorem. On sam z wykształcenia jest nauczycielem. Żyje skromnie, choć od ciotki odziedziczył spory majątek. Zamieszkał na przedmieściach Los Angeles w suterenie[5]. Pewnego dnia, Mess Howard poznał Sarę Rogers. Dziewczyna opowiedziała mu o wynalazku swojego brata i zaproponowała mu pomoc w naprawieniu świata. Mess przyjął ofertę i pod tytułem Mesjasza założył stowarzyszenie "Droga do raju" oraz zaczął rozgłaszać o przyszłym światowym szczęściu. Przyjmował do siebie ludzi, którzy spodobali się Sarze, Lei i Heidi.

Zabójcza ekstazaEdytuj

Mesjasz pojawił się w okolicach Rocky Beach, przyszedł do dyskoteki w Norfolk. Był tam krótko, ale udało mu się zainteresować tłum. Spotkali go tam także Trzej Detektywi. Po przemowie, spotkał się krótko z Leą[6]. Później, spotkał się z Trzema Detektywami, gdy ci chcieli do niego dołączyć. Udowodnił im, że jest w stanie uszczęśliwiać ludzi, choć tak naprawde chłopcy zostali trafieni przez broń Noego[7]. Spotkał się z nimi ponownie dopiero na farmie. Wieczorem, rozmawiał z Sarą, chciał ją przekonać, by pozwoliła mu spotkać się z jej bratem. Powiedział także, że straciłby sens życia, gdyby ich plan się nie udał. Później, pojawił się dopiero, gdy detektywi razem z komandosami włamali się do farmy, by znaleźć Sarę Rogers. Nie wiedział o niczym i spokojnie poszedł z nimi. Powiedział wszystko, co wiedział. Nie wiadomo, co stało się z nim, gdy cały plan Noego i Sary okazał się oszustwem.

RelacjeEdytuj

Sara RogersEdytuj

Mess miał pełne zaufanie do Sary, nie miał podstaw, by w nią zwątpić. Dziewczyna była pośredniczką między nim a Noem. To zmieniło się, gdy prawda o dziewczynie wyszła na jaw.

Trzej DetektywiEdytuj

Mess miał mieszane uczucia względem detektywów. Początkowo, był zadowolony że tacy chłopcy mieli mu pomóc. Później jednak, gdy jeszcze tej nocy, kiedy złożyli przysięgę uciekli, miał ich za zdrajców, lub szpiegów. Później jednak, gdy okazało się, że uratowali kraj przed atakami Sary, mogło się poprawić jego zdanie o chłopcach.

OdniesieniaEdytuj

  1. Zabójcza ekstaza, str. 16, rozdział Dziewczyna od Mesjasza
  2. str. 15, rozdział "Dziewczyna od mesjasza"
  3. str. 19, rozdział Dziewczyna od Mesjasza, Jupiter komentuje charakter Mesjasza
  4. str. 80, rozdział Ultimatum, Mesjasz porównuje Jupitera do Judasza a siebie do Jezusa
  5. str. 23, rozdział "Tajemnicza propozycja", Bill Norton opowiada Jupiterowi o Messie Howardzie
  6. rozdział "Dziewczyna od Mesjasza"
  7. str. 30-32, rozdział "Tajemnicza propozycja"

NawigacjaEdytuj

Zabójcza ekstaza
Autor i tłumaczenie: Aleksander MinkowskiSiedmioróg
Złoczyńcy: Sara RogersNoe Rogers
Postacie Poboczne: Bill NortonLeaMess HowardHeidiJack SandersWalter
Postacie Epizodyczne: Jim MorrisNorman BrynolfssonMat WilsonMary Blacksmith
Postacie Wspomniane: Rolf Bloom
Miejsca: Skład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki