FANDOM

Brak cytatu!

Kamikaze Komics to wydawnictwo komiksów, które pojawiło się w książce Jak w komiksie....

InformacjeEdytuj

PracownicyEdytuj

Właścicielem Kamikaze Komics jest Axel Griswold. Jedynym innym pracownikiem tego wydawnictwa, który jest znany z imienia był Purvis, lecz poza nimi jest jeszcze wielu pracowników.

Polityka firmyEdytuj

Łatwo zauważyć, że Kamikaze Komics oszukuje swoich klientów. Trzej Detektywi zauważyli to praktycznie od razu, gdy podeszli do ich stoiska, zobaczyli, że sprzedają po zawyżonych cenach i zajmują się handlem pirackimi kopiami[1]. Kamikaze Komics drukowało komiksy i sprzedawali je jako oryginalne. Najbardziej znanym przekrętem, jaki chcieli dokonać, było drukowanie pierwszego wydania Qupy śmiechu z podrobionym autografem Steve'a Tresha.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Kamikaze Komics zostało utworzone długo przed akcją książki. Jakiś czas przed nią, właściciel, Axel Griswold zoganizował Kongres Miłośników Komiksów. Miał pomysł, żeby sprzedać tam kopie Qupy śmiechu z podrobionym podpisem Steve'a Tresha.

Jak w komiksie...Edytuj

Kongres odbył się blisko siedziby wydawnictwa, w Los Angeles. Kamikaze Komics zajęło najlepsze miejsca. Wedle oczekiwań Alexa, wiele osób nabrało się na jego sztuczkę.

Na Kongresie pojawili się Trzej Detektywi, którzy zaczęli przeszkadzać Kamikaze Komics, wszędzie myszkując. Axel jednak spokojnie mylił tropy chłopcom i gdyby nie to, że Leo Rottweiler sprzedał komiks Szalonemu Danowi, a Jupiter Jones zauważył, że Szkarłatną Zjawą był tutejszy pracownik, wszystko poszłoby po ich myśli.

Po wszystkim, możliwe że Kamikaze Komiks zostało zamknięte lub zawieszone, gdy Axel Griswold został uwięziony.

StoiskoEdytuj

Jako, że KonMiKom został zorganizowany przez Kamikaze Komics, mieli oni tam największe stoisko. Kilku sprzedawców było w stanie szybko obsłużyć swoich klientów.

OdniesieniaEdytuj

  1. rozdział Ubijmy interes

NawigacjaEdytuj

Jak w komiksie...
Autor i tłumaczenie: William McCayIwona LibuchaSiedmioróg
Złoczyńcy: Axel GriswoldPurvis
Postacie Poboczne: Tytus JonesMatylda JonesDan DeMentoSteve TreshFrank CarneLeo RottweilerRainey Fields
Postacie Epizodyczne: LoriHunterSax Sendler
Postacie Wspomniane: Kelly Madigan
Wydarzenia: KonMiKom
Miejsca: Skład Złomu JonesówHotel Grand PlazaKomiksowe Imperium Szalonego DanaKamikaze Komics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki