FANDOM

Noc Ognistych Demonow
John Walters
Informacje
Brak
"Jako senator odważy się pan wypowiedzieć wojnę koncernowi Waltersa[1]?"
-"brodacz"
ZapytaniaPłeć: Mężczyzna
ZapytaniaRodzina: Sybil Morgan - siostra
Martin Morgan - szwagier
Victor Morgan - siostrzeniec
Angela Morgan - siostrzenica
Jack - kuzyn
ZapytaniaPrzyjaciele: Peter York
ZapytaniaWrogowie: Trzej Detektywi
ZapytaniaPraca: prezes "Stock Industries"
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Noc Ognistych Demonów

John Walters - główny złoczyńca pojawiający się w książce Noc Ognistych Demonów.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

John Walters jest biznesmenem, który nie dba o dobro innych, pracuje nad stworzeniem elektrowni atomowej na terenie Błękitnej Doliny, gdzie mieszka wiele ludzi. By osiągnąć cel jest gotów zrobić wszystko, odkupił dług jednego z farmerów i oszukał go by przejąć jego teren, doprowadzając do jego samobójstwa. Próbował także wykorzystać to, że jego szwagier kandydował na senatora, by ułatwić sobie sprawę. Ponadto, oszukał swoją siostrę i szwagra, mówiąc, że jest tylko pionkiem większej korporacji, która chce zbudować tę elektrownie.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Nim rozpoczęła się akcja z książki Noc Ognistych Demonów, John Walters przez długi czas zajmował się przejmowaniem terenów Błękitnej Doliny, chcąc wybudować na niej elektrownie atomową. Jak sam przyznał, włożył w ten projekt setki milionów dolarów[2]. By przejąć niektóre tereny, John przynajmniej jednokrotnie oszukał właścicieli terenów, co w jednym przypadku skończyło się samobójstwem człowieka. Jakiś czas temu John poznał Petera Yorka, mężczyzne który zaczął pracować jako asystent Martina Morgana, jednak tak naprawdę był szpiegiem Waltersa.

Noc Ognistych DemonówEdytuj

John Walters pojawił się w domu Morganów w odwiedziny u Sybil Morgan. Próbował ją przekonać, by nakłoniła męża do współpracy z nim. Napomniał także, że może im się coś stać, jeśli nie będą współpracować.

RelacjeEdytuj

Sybil MorganEdytuj

John Walters kocha i dba o swoją siostrę, jednak dla pieniędzy jest gotów przekonywać ją do swojego, a nawet jej grozić. Gdy jego spisek wyszedł na jaw, Sybil straciła do niego zaufanie.

Rodzina siostryEdytuj

Walters nie jest wrogiem Morganów, wręcz przeciwnie, jest znany z przyjaźni z Martinem. Gdy jednak szwagier zaczął kandydować na senatora i wyszło na jaw, że będzie z nim walczył, jego stosunek do nich się ochłodził. Chciał przeciągnąć go na swoją stronę, najpierw mogło to być osobiście, później próbował wykorzystać jego żonę i skandaliczną informację na temat jego syna.

Peter YorkEdytuj

Peter przyjaźni się z Johnem Waltersem, jest dla niego szpiegiem w domu Martina. John obiecuje mu pracę za informacje o przyszłym senatorze. Często wymaga od niego wiele, nawet zbyt wiele, byle by tylko zyskać.

OdniesieniaEdytuj

  1. str. 6, Ofiara Demonów, ludzie dociekają, czy Martin Morgan zamierza walczyć z Johnem Waltersem
  2. str. 7, rozdział "Ofiara demonów"

NawigacjaEdytuj

Noc Ognistych Demonów
Autor i tłumaczenie: Aleksander MinkowskiSiedmioróg
Złoczyńcy: John WaltersOgniste Demony (Mike SullibanDick) • Tom Spine
Postacie Poboczne: Martin MorganWilliam AndrewsSybil MorganVictor MorganAngela MorganBill Norton
Postacie Epizodyczne: Jenkins
Postacie Wspomniane: Jack
Miejsca: Skład Złomu JonesówBar Hades

Ten artykuł ma pewne braki! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Uwaga: Nagłówki Noc Ognistych Demonów, Wygląd do rozbudowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki