FANDOM

Henrietta Larson
Informacje
Brak
Brak cytatu!
ZapytaniaWiek: ok. 20 lat
ZapytaniaPłeć: Kobieta
ZapytaniaPochodzenie: Rocky Beach
ZapytaniaWrogowie: Trzej Detektywi
ZapytaniaPraca: sekretarka w biurze mentora Trzech Detektywów
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Tajemnica Zamku Grozy

Henrietta Larson jest fikcyjną postacią z książek Przygody Trzech Detektywów i sekretarką mentora Trzech Detektywów.

InformacjeEdytuj

CharakterEdytuj

Henrietta jest młodą blondynką. Ma hardy charakter. Chodziła do tej samej szkoły, do której chodzili Trzej Detektywi. Gdy Bob Andrews i Pete Crenshaw dowiedzieli się, że ona jest sekretarką mentora Trzech Detektywów, nie chcielu już myśleć o próbie skontaktowania się z nim. Bob powiedział, że nawet 'trzy opancerzone czołgi sobie z nią nie poradzą'.

HistoriaEdytuj

Henrietta mieszkała w Rocky Beach i uczyła się w tej samej szkole co Trzej Detektywi. Jest od nich starsza o kilka lat. Gdy pierwszy raz się o niej dowiadujemy, pracuje jako sekretarka w studiu przyszłego mentora chłopców w Hollywood. Z całej serii, pojawiła się tylko w książce Tajemnica Zamku Grozy. Pojawia się w rozdziale Podstępem do celu, choć mowa o niej także w poprzednim, zwanym Trzej Detektywi. Henrietta jest wściekła na Jupitera, gdy ten podstępem zmusza strażnika do wpuszczenia go do studia. Chce zawiadomić policje, lecz chłopak powstrzymuje ją i próbuje przekonać, że reżyser powinien zobaczyć jego talent. Gdy ten przychodzi do studia, przekonuje go, że powinien zobaczyć, co potrafi Jupe, myśląc, że w ten sposób zaszkodzi chłopcom.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Tajemnica Zamku Grozy
Autor i tłumaczenie: Robert ArthurAnna IwańskaSiedmioróg
Postacie Poboczne: WorthingtonPani AndrewsMatylda JonesTytus JonesHans SchmidKonrad SchmidAlfred HitchcockStephen TerrillSkinner NorrisCharles Grand
Postacie Epizodyczne: Henrietta Larson
Miejsca: Dom AndrewsówSkład Złomu JonesówKwatera Główna Trzech DetektywówStudio Alfreda HitchcockaZamek GrozyDom Szeptacza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki