FANDOM

"Istnieje droga, która prowadzi do człowieczeństwa, droga do raju[1]"

Droga do raju to stowarzyszenie założone przez Messa Howarda i Sarę Rogers.

InformacjeEdytuj

CelEdytuj

Oficjalnie, celem stowarzyszenia było uszczęśliwianie ludzi przy pomocy wynalazku Noego Rogersa. Mesjasz szukał osób gotowych do poświęceń, którzy poszliby za nim i pomogli w jego misji. Tak naprawde, była to jednak przykrywka dla Sary Rogers, która wykorzystując rozweselające promieniowanie brata zaczęła szantażować rząd.

CzłonkowieEdytuj

"Naliczyłem w amfiteatrze dwadzieścia trzy osoby[2]"

Na farmie, Jupiter Jones zidentyfikował 23 różne osoby. Nie jest pewne, czy wśród nich znaleźli się Lea, Heidi i Sara Rogers, więc liczba zwolenników Mesjasza wacha się między liczbą 24 a 27 osób (wliczając Waltera, gdyby liczyć Trzech Detektywów, 27-30 osób). Znanymi członkami stowarzyszenia są:

  • Mesjasz
  • Sara Rogers
  • Lea
  • Heidi
  • Mary Blacksmith
  • Trzej Detektywi (chwilowo)

HistoriaEdytuj

Stowarzyszenie "Droga do raju" powstało, gdy Mess Howard przyjął propozycję Sary Rogers, chciał jej pomóc w misji uszczęśliwiania świata i pod tytułem Mesjasza zaczął zbierać ludzi, którzy także mieli zająć się tym zadaniem. W tym celu, pojawił się w takich miejscach jak przykładowo dyskoteka w Norfolk. Ludzi pasujących do stowarzyszenia wybierały Sara, Lea i Heidi, po czym przyprowadzały ich do Mesjasza, gdzie składano mu przysięge, a następnie zostali zabierani na farmę Rogersów. Tak samo stało się też z Trzema Detektywami. Jednak, już następnego dnia uciekli stamtąd. Gdy detektywi zdemaskowali działalność stowarzyszenia, po zaginionych przybyli komandosi. "Droga do raju" rozleciała się wtedy, gdy Mesjasz został zabrany, a Sara uciekła.

OdniesieniaEdytuj

  1. Zabójcza ekstaza, str. 17, rozdział "Dziewczyna od Mesjasza"
  2. str. 37, rozdział "Farma na pustkowiu"

NawigacjaEdytuj

Zabójcza ekstaza
Autor i tłumaczenie: Aleksander MinkowskiSiedmioróg
Złoczyńcy: Sara RogersNoe Rogers
Postacie Poboczne: Bill NortonLeaMess HowardHeidiJack SandersWalter
Postacie Epizodyczne: Jim MorrisNorman BrynolfssonMat WilsonMary Blacksmith
Postacie Wspomniane: Rolf Bloom
Miejsca: Skład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki