FANDOM

Darren Duff
Informacje
Brak.PNG
"No więc, byłem nad jeziorem. I nagle woda zaczęła świecić. Tak, naprawdę świecić, jakby nagle stała się lawą czy czymś podobnym[1]"
-Darren Duff
Zapytania.pngWiek: 14 lat
Zapytania.pngPłeć: Mężczyzna
Zapytania.pngPochodzenie: Seattle
Zapytania.pngRodzina: Cedrik Duff - wuj, dokładniej brat dziadka
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Zatopiona wieś

Darren Duff to postać pojawiająca się w książce Zatopiona wieś.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

Darren lubi mówić szybko, dużo i niezwięźle, używa wielu krótkich zdań, jest energiczny, wybuchowy i niecierpliwy. Nie potrafi podejść do niczego spokojnie, co często przeszkadza detektywom w prowadzeniu sprawy. W wielu sytuacjach zachowuje się zbyt dziecinnie i nieodpowiedzialnie. Nie widzi granic swojego postępowania.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Rodzina Darrena pochodzi z Ridgelake, lecz przeniosła się do Seattle, gdzie wychował się chłopak. Czasami przyjeżdżał do swojego wuja Cedrica Duffa mieszkającego w Ridgelake. Gdy postanowili przeprowadzić się do San Francisco, chłopak znowu został wywieziony na dwa tygodnie do Ridgelake. Podczas tej wizyty gdy wieczorem pojawił się koło jeziora Ridgelake, nagle zaczęło ono świecić, co ogromnie zdziwiło chłopaka.

Zatopiona wieśEdytuj

Darren postanowił o wszystkim powiadomić Trzech Detektywów, o których jakiś czas wcześniej przeczytał w gazecie. Rozmawiał z Jupiterem i przekonał go, by w trójkę przyjechali na wieś. Wszystko robił w ukryciu przed wujem, gdy ten przyszedł do domu, rozłączył się, a w następnej rozmowie nazywał detektywów kolegami z Seattle, którzy mieli go odwiedzić. Gdy detektywi pojawili się na wsi, był podekscytowany, tym bardziej gdy dowiedział się, że trójka także widziała świecące się jezioro. Krótko przekonywał wuja, by pozwolił im przenocować kilka dni. Następnego wieczora razem z nimi wybrał się nad jezioro i wyczekiwali pojawienia się tajemniczego światła. Gdy w końcu się pojawiło, Darren zaczął krzyczeć do krótkofalówki z ekscytacji, co zaalarmowało Carla i Joan i musieli przerwać swoje zadanie. Pomogło to Pete'owi Crenshawowi usłyszeć ich rozmowę, jednak prawie go nie wydało. Detektywi byli źli na niego, zwłaszcza wiedząc że nie powiedział im o zatopionej wsi. Następnego dnia, chłopak został wysłany na przeszpiegi do miasta, by dowiedzieć się czegoś o Cassandrze Wilcox. On lekkomyślnie wszedł do domu Joego Wilcoxa i po niedługich poszukiwaniach musiał schować się w szafie przed obudzonym, wściekłym psem Wilcoxa. Detektywi go uratowali, po czym porozmawiali z nim koło ratusza. Skierowali się w stronę jeziora, a w drodze chłopiec bardzo się zdenerwował. Chciał nurkować, jednak ze względu na to że nie miał licencji, detektywi mu nie pozwolili. Obrażony wrócił do domu. Z powodu zażaleń Joego, Cedric porozmawiał z nim o detektywach i wyjaśnił, kim naprawdę są. Razem z wujem poszedł nad jezioro, gdzie był świadkiem rozwiązania sprawy. Następnego dnia, Cedric powiedział mu, że dzwonił do jego rodziców i pozwolili mu pojechać do nich do San Francisco. Darren razem z Trzema Detektywami pojechał na miejsce.

RelacjeEdytuj

Trzej DetektywiEdytuj

Darren jest zafascynowany działalnością Trzech Detektywów, a także samą pracą detektywów.

Cedric DuffEdytuj

Cedric jest wujem, bratem dziadka Darrena. Chłopak ma dosyć obojętne podejście do wuja. Uważa że jest trochę ekscentryczny, ale poza tym jest w porządku[2]. Niekoniecznie lubi spędzać z nim czas, ale bardziej jest to powodowane wsią, w której on mieszka, niż podejściem do niego.

OdniesieniaEdytuj

  1. Zatopiona wieś, str. 8, rozdział "Tam, gdzie diabeł mówi dobranoc"
  2. str. 25, rozdział "Darren"

NawigacjaEdytuj

Zatopiona wieś
Autor i tłumaczenie Andre MarxAntoni RejmanWydawnictwo Rea
Trzej Detektywi Jupiter JonesPete CrenshawBob Andrews
Postacie Poboczne Darren DuffPaul BrooksJoseph WilcoxDanielJenny HollowayCedric DuffCarl i Joan
Postacie Wspomniane CharlyCassandra WilcoxTheloniusStevenSusanJackBradley
Miejsca RidgelakeJezioro Ridgelake

Ten artykuł to tylko zalążek! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Uwaga: Nagłówek Wygląd do rozbudowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki