FANDOM

Claudius
Informacje
Brak
Brak cytatu!
ZapytaniaPłeć: Mężczyzna
ZapytaniaPochodzenie: Anglia
ZapytaniaRodzina: Oliwia Claudius
ZapytaniaPrzyjaciele: Trzej Detektywi
ZapytaniaWrogowie: Victor Hugenay
ZapytaniaPraca: Handlarz obrazami
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Tajemnica jąkającej się papugi

Claudius to angielski handlarz obrazami, były szef Johna Silvera, mąż Oliwii. Po śmierci Johna Silvera stał się pełnoprawnym właścicielem obrazu, który został zabrany.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

Claudius jest otyłym człowiekiem.

CharakterEdytuj

Claudius jest człowiekiem bardzo nerwowym, z tego właśnie powodu zaatakował Silvera i zagroził mu więzieniem.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Przed rozpoczęciem książki, Claudius był handlarzem sztuki z dwuletnim doświadczeniem. Zatrudnił Johna Silvera, by odnajdywał cenne dzieła sztuki i kupował po możliwie najniższych cenach.

Pewnego dnia, Silver kupił dosyć brzydki obraz z papugami i to po wysokiej cenie. Claudius w gniewie wyżył się na swoim pracowniku. Po tym, dowiedział się do Johna, że ten był pewien, że pod obrazem papug jest inny, znacznie cenniejszy. Po kilku dniach konserwacji, przyniósł mu obraz na którym mała pasterka trzyma owieczkę. Dlatego, że Claudius wyskoczył wcześniej na Silvera, ten uważał, że obraz powinien należeć do niego. Jednak, Claudius nie ustępował i ostatecznie był skłonny zgodzić się na podzielenie zysku po równo. Jednak w gniewie zastraszył Johna Silvera więzieniem.

Mężczyzna uciekł razem z obrazem. Jakiś czas po tym, Claudius otrzymał list, w którym John Silver napisał, gdzie może znaleźć papugi, które miały zaprowadzić go do obrazu. Przyjechał do domu Ramosa Sancheza, lecz okazało się, że papug już nie ma. Wpadł w złość i począł szukać papug. Dwie z nich: Sherlocka Holmesa i Kapitana Kidda udało mu się odkupić, ale Malkolm Fentriss i Irma Waggoner nie chcieli sprzedać swoich. Claudius postanowił je ukraść.

Tajemnica jąkającej się papugiEdytuj

Claudius po tym jak ukradł Williama Szekspira, przyszedł do Malkolma Fentrissa, by pod postacią policjanta zdobyć więcej szczegółów. Gdy chłopcy przyjechali pod dom mężczyzny, myślał że to policja i w stresie zaatakował Fentrissa. Gdy spotkał chłopców, zaczął podawać się za właściciela domu. Chciał odsunąć ich od sprawy. Powiedział, że papuga wróciła i nie ma się już o co martwić. Po krótkiej rozmowie z chłopcami jak najszybciej opuścił dom mijając Rolls Royce'a, w którym byli chłopcy. Następnie, zajął się kradzieżą Małej Bo-Peep. Claudius chcąc poznać więcej szczegółów na temat reszty sprzedanych papug przyszedł do Ramosa, jednak nie dowiedział się niczego nowego. Gdy był w domu meksykanina, pojawili się Trzej Detektywi, którzy spłoszyli go stamtąd. W międzyczasie zauważył, że jego dom był przeszukiwany i powiązał to z międzynarodowym bandytą, Victorem Hugenay'em. Spotkał się z detektywami później, myśląc że pracują dla złodzieja, zasadził na nich pułapkę. W rozmowie z nimi uświadomił sobie, że był w błędzie. Nawiązał z nimi współpracę. Jednak, w tym czasie został zaatakowany przez Hugenay'a i utracił papugi. Załamany poczuł się gorzej i pojechał do szpitala, zostawiając sprawe w rękach detektywów. Gdy chłopcom udało się odzyskać skarb, dostał go i powrócił do Londynu.

NawigacjaEdytuj

Tajemnica jąkającej się papugi
Autor i tłumaczenie: Robert ArthurAnna IwańskaSiedmioróg
Złoczyńcy: Victor HugenayAdamsLester
Postacie Poboczne: ClaudiusWorthingtonMalkolm FentrissPani AndrewsIrma WaggonerOliwia ClaudiusCarlos SanchezRamos SanchezSkinner Norris
Postacie Wspomniane: John Silver
Papugi Johna Silvera: William SzekspirMała Bo-PeepSherlock HolmesRobin HoodSinobrody PiratBuźkaKapitan Kidd
Miejsca: Skład Złomu JonesówKwatera Główna Trzech DetektywówBaker Street 333B

Ten artykuł ma pewne braki! Możesz nam pomóc, rozbudowując go.

Uwaga: Nagłówki Charakter, Wygląd i Tajemnica jąkającej się papugi do rozbudowania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki