FANDOM

Charly
Informacje
Brak
"Nachodzi ludzi w najgorszych snach. I czasem, gdy gorączka nie przemija, sprowadza na nich śmierć[1]."
ZapytaniaPłeć: Mężczyzna
ZapytaniaPochodzenie: stare Ridgelake
ZapytaniaRodzina: Carl i Joan - dzieci
ZapytaniaPierwsze ukazanie: Zatopiona wieś

Charly był mieszkańcem starego Ridgelake.

InformacjeEdytuj

CharakterEdytuj

Charly był bardzo związany ze starą wsią Ridgelake. Podczas gdy wszyscy zgodzili się na przeniesienie, on jeden nie zgodził się na to. Był bardzo związany z rodziną i był gotów dla nich zginąć.

HistoriaEdytuj

Charly razem z rodziną mieszkał w Ridgelake. Jego żona urodziła bliźniaki, Carl i Joan i niedługo później zmarła, w tym samym roku, gdy pojawiła się propozycja stworzenia zalewu na miejscu starej wsi. Był jedyną osobą, która po wielu propozycjach odszkodowania i tak się nie zgodziła, Cassandra Wilcox doszła do wniosku, że nie chce, by wody rzeki zmyły pamięć po jego żonie. Kilku mieszkańców wsi postanowiło uknuć spisek i po wywabieniu go do gospody, spalić jego dom, dzięki czemu musiałby się zgodzić na ofertę. Plan jednak nie udał się, Chaly zginął wbiegając do płonącego budynku. Myślał, że zostały tam jego dzieci.

Mimo że sam Charly zginął, żyje w umysłach mieszkańców, dla których jest katem za wyrządzoną krzywde.

RelacjeEdytuj

Charly miał dobre relacje z innymi mieszkańcami Ridgelake, jednak jego przywiązanie do miejsca zamieszkania było powodem, dla którego zginął z ich rąk, chociaż nieumyślnie.

OdniesieniaEdytuj

  1. Zatopiona wieś, str. 36, rozdział "Klątwa"

NawigacjaEdytuj

Zatopiona wieś
Autor i tłumaczenie Andre MarxAntoni RejmanWydawnictwo Rea
Trzej Detektywi Jupiter JonesPete CrenshawBob Andrews
Postacie Poboczne Darren DuffPaul BrooksJoseph WilcoxDanielJenny HollowayCedric DuffCarl i Joan
Postacie Wspomniane CharlyCassandra WilcoxTheloniusStevenSusanJackBradley
Miejsca RidgelakeJezioro Ridgelake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki