FANDOM

Carlos Sanchez
Informacje
Brak.PNG
Brak cytatu!
Zapytania.pngPłeć: Mężczyzna
Zapytania.pngPochodzenie: Meksyk
Zapytania.pngRodzina: Ramos - wuj
Zapytania.pngPrzyjaciele: John Silver
Trzej Detektywi
Zapytania.pngWrogowie: Claudius
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Tajemnica jąkającej się papugi

Carlos Sanchez to poboczna postać, która pojawiła się w książce Tajemnica jąkającej się papugi.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

Carlos ma przyjazny charakter. Jest zafascynowany samochodami, potrafi o każdym dużo powiedzieć. Ma świetną pamięć.

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Carlos razem z wujkiem Ramosem, mieszkał w okolicach Rocky Beach. Nie żyło im się tam dobrze, brakowało pieniędzy na potrzebny remont domu i na czynsz. Do ich domu pewnego dnia przyszedł tajemniczy John Silver. Nosił przy sobie tajemniczą skrzynkę, która zainteresowała Carlosa. Mężczyzna mówił, że schowany jest w niej kawałek tęczy.

Po jakimś czasie, John Silver wraz ze skrzynką zniknęli. Wrócił z papugami, które wytresował, by mówiły dziwne dla chłopca zdania. Sam niedługo później zmarł, lecz przed tym, obiecał wujowi Carlosa, że przyjdzie do nich pewien mężczyzna, który odkupi papugi. Mijały jednak miesiące i nikt się nie pojawił. Ramos musiał zapłacić za pogrzeb Johna Silvera i opłacać mieszkanie, więc razem z Carlosem sprzedali papugi. Gdy jednak pojawił się Claudius, strasznie się wściekł z tego powodu i poszedł szukać papug.

Tajemnica jąkającej się papugiEdytuj

Młody Carlos pierwszy raz pojawia się w rozdziale Nieoczekiwany gość. Pojawia się w Składzie Złomu z informacjami o samochodzie pana Claudiusa. Pamiętał bardzo wiele szczegółów o pojeździe jak np. tablice rejestracyjne, kolor skóry pokrywającej siedzenia oraz nawet zadrapania na masce, co bardzo zadziwiało Trzech Detektywów, ale także chłopcy nabrali do niego szacunku. Gdy mógł wybrać sobie nagrodę, wybrał deski, drzwi i gwoździe, dzięki którym mógł naprawić dziury w swoim domu. Nawet wujostwo Jupitera dali mu kilka dolarów. Drugą częścią nagrody było to, że do domu wrócił jadąc Rolls Royce'm który wygrał na miesiąc Pierwszy Detektyw. W drodze, pochwalił się swoim przyjaciołom, gdy pokazał się w drogim samochodzie.

W domu Carlosa i Ramosa, pojawił się Claudius, który od wujka Carlosa chciał informacji na temat Sinobrodego. Gdy Detektywi spłoszyli mężczyznę, Carlos był im bardzo wdzięczny. Opowiedział im dokładnie całą historie o Johnie Silveru, o papugach i o panie Claudiusie. Jakąś chwilę po tym, pojawiła się klientka, która żądała zwrotu pieniędzy za Sinobrodego - został sprzedany jako papuga, podczas gdy był szpakiem azjatyckim. Carlos musiał oddać pieniądze, które dostał od Matyldy i Tytusa Jonesów.

Jakiś czas później, Konrad i Hans Schmidowie pojawili się w domu Carlosa i pomogli mu w remoncie, oraz dali im trochę ponad 20 dolarów. Wdzięczny Carlos dał im paczkę do Jupitera - był to Sinobrody, który wrócił po krótkim zniknięciu.

Trzej Detektywi poznali Carlosa z Worthingtonem, szofer był zaskoczony wiedzą chłopaka i zachęcił dyrektora Wynajmij auto i w drogę, by zatrudnił go. Mył samochody, a w wolnych chwilach uczył się mechaniki. Carlos został w Rocky Beach, podczas gdy jego wuj powrócił do Meksyku. Zamieszkał w domu Jonesów, za pokój płaci pracą w Składzie Złomu raz w tygodniu[1]

OdniesieniaEdytuj

  1. Tajemnica jąkającej się papugi, wydanie z 2013r, str. 117, Parę słów od Andy'ego Chandlera

NawigacjaEdytuj

Tajemnica jąkającej się papugi
Autor i tłumaczenie: Robert ArthurAnna IwańskaSiedmioróg
Złoczyńcy: Victor HugenayAdamsLester
Postacie Poboczne: ClaudiusWorthingtonMalkolm FentrissPani AndrewsIrma WaggonerOliwia ClaudiusCarlos SanchezRamos SanchezSkinner Norris
Postacie Wspomniane: John Silver
Papugi Johna Silvera: William SzekspirMała Bo-PeepSherlock HolmesRobin HoodSinobrody PiratBuźkaKapitan Kidd
Miejsca: Skład Złomu JonesówKwatera Główna Trzech DetektywówBaker Street 333B

Więcej z Fandomu

Losowa wiki