FANDOM

Ahmed ibn Rahman
Informacje
Brak.PNG
"Spójrz na księcia... Coś tu jest nie tak[1]"
Zapytania.pngPłeć: Mężczyzna
Zapytania.pngPochodzenie: Bahtiar
Zapytania.pngWrogowie: Trzej Detektywi
Zapytania.pngPraca: szef B.M.C. Inc.
Zapytania.pngPierwsze ukazanie: Brudny interes

Ahmed ibn Rahman to złoczyńca pojawiający się w książce Brudny interes.

InformacjeEdytuj

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

HistoriaEdytuj

Przed książkąEdytuj

Ahmed ibn Rahman nawiązał współpracę z Ralfem Scottem, jej celem było przewiezienie broni, w tym karabinów maszynowych, za granice kraju pod przykrywką sprzedaży grających długopisów do krajów Bliskiego Wschodu.

Brudny interesEdytuj

Ahmed ibn Rahman pojawił się na konferencji prasowej z firmą PEN Co. Zdziwił się, gdy Ralf zaczął przeciągać przekazanie terenów. Wysłał później Ramireza na spotkanie z Ralfem[2]. Ahmed postanowił porwać Lily Scott, córkę Ralfa, to ona miała podpisywać papiery, więc chcieli zaszantażować dziewczynę. Ahmed brał udział w akcji, lecz Lily nie podpisała papierów, broniła się tym, że w świetle tutejszego prawa jej podpis nic nie znaczy bez podpisu ojca. Książe przeszedł do "Wariantu B", arabowie porwali dziewczynę, by tym razem zastraszyć Scotta. Nieświadomy tego, że powrał sobowtóra córki Ralfa, Ahmed nie mógł zrozumieć, czemu ten nie chce iść na ugodę. Ciągle starał się zagiąć biznesmena, postanowił przysłać mu palec i ucho, które odkupił od pewnego lekarza, by ten myślał, że należą do jego córki. Pewnego razu, przyszli do niego w przeszpiegi Jupiter Jones i Pete Crenshaw. Ich przykrywka została jednak spalona i książe kazał ich zamknąć. Gdy jednak w hotelu zabrzmiał alarm przeciwpożarowy, Ahmed musiał opuścić budynek i chłopcy zdołali uciec. Książe do końca starał się zagiąć szantażyste, lecz musiał pogodzić się z porażką. Dopiero podczas rozmowy w restauracji przy porcie dowiedział się, jak został pokonany. Ostatecznie, musiał zgodzić się na przyjęcie mniejszości zysków.

Gdy Trzej Detektywi zdemaskowali układ Ahmeda i Ralfa, książek najprawdopodobniej został złapany i trafił do więzienia.

OdniesieniaEdytuj

  1. Brudny interes, str. 7, rozdział "Triumfalny powrót bankruta"
  2. rozdział Powrót bankruta

NawigacjaEdytuj

Brudny interes
Autor i tłumaczenie: Aleksander MinkowskiSiedmioróg
Złoczyńcy: Ahmed ibn RahmanAl DomingoJack i SwenRalf Scott
Postacie Poboczne: Diana Bundy
Postacie Epizodyczne: Bill NortonIrvingLily Scott
Postacie Wspomniane: Jordan
Miejsca: Skład Złomu Jonesów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki